niedziela, 10 marca 2013

Beggining

Część Wszystkim !

Założyłam tego bloga, za namową kilku osób. Przemyślałam to dokładnie i stwierdziłam: ,,Czemu nie ? ". Zobaczymy jak to się potoczy i jak to powiążę ze szkoła i innymi zajęciami. Ale przetrwam, mam taką nadzieję. Mam parę pomysłów na tego bloga, oprócz modowych nowinek i moich stylizacji, planuje zamieszczać parę postów na temat kosmetyków, trochę porad i może nawet DIY.

Outfit miał trochę inaczej wyglądać,ale było strasznie zimno, więc zaczynam od zimowej stylizacji, ze względu, że w tym tygodniu zapowiada się powrót zimy. Co ja piszę, nie wiem jak u Was, ale u mnie już za oknem widnieje warstwa, srebrzystego śniegu. Jestem sceptycznie do tego nastawiona, bo mój organizm nie toleruje zimna :D A co najgorsze, dni znów będą szare i monotonne. Powiedzmy, że słynne przysłowie : ,, W marcu jak w garncu.", sprawdza się. Ale nic nie poradzimy, pozostaje nam tylko przetrwać tę kapryśną pogodę. Dzień za dniem będzie już coraz lepiej ; ).

Granatowy płaszczyk, lekko rozkloszowany, świetnie komponuje się z cegiełkowymi spodniami. Do tego czarne, sznurowane botki i dwie torebki, mała i duża, jak kto woli. 
Jeżeli ktoś jest takim "zmarzlakiem jak ja dorzucamy ecru szalik i czapkę z fantazyjnym bąblem oraz czarno-białe rękawiczki.




Płaszcz: Pimkie
Spodnie: Pull&Bear
Botki: CCC
Torebka (mała): House
Torebka (duża): Reporter
Szalik i czapka: H&M


P.S Zapraszam do polubienia bloga na facebook'u: klinkij tutaj
  Buziaki ; **

3 komentarze: