poniedziałek, 11 marca 2013

Black and White

Cześć wszystkim ; )


W tym sezonie na tobie, będą białe i czarne ubrania, osobno jak i połączone w paski poziome i pionowe. Przygotowałam dziś dla Was małą stylizację sklejoną z różnych ubrań. Mam nadzieję, ze zainspiruje ona Was i stworzy nowe pomysły w waszych głowach.
Głównym bohaterem tego outfitu są pasiaste spodnie, do nich dobieramy górę najlepiej jednolitą aby stonować. Ja wybrałam czarną koszulę z delikatnymi koraliczkami na kołnierzyku. Do tego srebrny dodatek, w tym przypadku są to czarne bransoletki. A na koniec czarne zwyczajne lity. Ci, co lubią zaostrzyć swój look polecam lity z dodatkiem ćwieków.
To wszystko na dziś. Trzymajcie kciuki aby w końcu przestał padać śnieg, żebym mogła zrobić zdjęcia ; )

P.S Zapraszam do polubienia mojego facebook'a:
KLIKNIJ TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz