czwartek, 21 marca 2013

Casual burgundy.

Cześć wszystkim ! ; ) 

 Wybaczcie, że tak dawno nie wstawiałam żadnego posta, ale niestety miałam dużo zajęć w tym tygodniu. Postaram się w weekend nadrobić. Niestety, u mnie nadal pogoda nieidealna, a więc nie ma warunków na zdjęcia.. Gdy już mam nadzieję na poprawę, budzę się i widzę znów padający śnieg. Miejmy nadzieję, że po Wielkanocy pogoda będzie bardziej sprzyjająca. 


Dziś mam do zaproponowania Wam stylizację idealną na co dzień. Burgundowy, lekko rozszerzany sweterek zestawiłam ze zwyczajnymi dżinsami. Aby podkreślić look dodałam złoto-czarny kołnierzyk. Natomiast, aby outfit stał się trochę delikatniejszy, założyłam czarne balerinki.




Sweterek - RESERVED
Jeansy- BERSHKA
Kołnierzyk - from Italy
Bransoletki- HOUSE
Balerinki- HOUSE

P.S Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u --->pasek boczny ; ) I dziękuję wszystkim za tak miłe słowa w komentarzach pod ostatnim postem. Na prawdę zmotywowałyście mnie ! Dziękuję jeszcze raz ; *

12 komentarzy:

  1. super blog i post , zapraszam do siebie ;)
    Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka by się zakochała :) Osobiście nie przepadam za sweterkami, ale wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw, taki skromniutki ale jednak z charakterem. No po prostu bajka, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zestawienie naszyjnika ze sweterkiem,też lubię tak łączyć :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via GFC, BL, LB and FB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

    With love :❤
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek:) prosty zestaw czyli to co lubię najbardziej:)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Ładny sweterek ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny kolor swetra : ) a figura jak marzenie !!

    lubię cię na fejsie !

    przy okazji zapraszam do mojej krainy - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek świetnie współgra z kołnierzykiem ;)) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie (; agnejsza.blogspot.com (;

    OdpowiedzUsuń