niedziela, 31 marca 2013

Celebration.

Cześć wszystkim ! ; ) 

Na początku chcę Wam życzyć zdrowych i pogodnych świąt Wielkiejnocy! Smacznego jajka i mokrego dyngusa (w moim przypadku będzie on chyba śnieżny ;c  ). A co najważniejsze- aby wszystkie zjedzone kalorie poszły w niepamięć !

Na dziś przygotowałam Wam mój strój na świąteczny obiad. Nie jest on znów zbyt elegancki, ale jednak coś w sobie z eleganckiego szyku ma. Do pastelowo różowej zwiewnej koszuli założyłam ceglaste spodnie. Aby było cieplej założyłam również mój nowy kremowy nabytek z Zara. Aby dopełnić outfit dodałam ciemno-sebrzysty wisiorek i granatową torebkę a la vintage. 




Koszula- Kilibbi |Spodnie- Pull&Bear |Marynarka- Zara |Torebka- Sh

Dziękuję za wszystkie komentarze ! 
Zapraszam do polubienia mnie na FACEBOOK'u (pasek boczny) --->

WESOŁYCH ŚWIĄT !

13 komentarzy:

  1. Super marynarka, a cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja i chudzinka z ciebie :)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw !!! :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja:)

    Wesołych:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cegła plus krem - jestem bardzo na tak! ;)


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne marynarka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja koszula, zarówno pod względem koloru (pudrowy róż bardzo lubię!), jak i kroju i materiału, bo uwielbiam takie luźne mgiełki. Też z miłą chęcią życzyłabym Ci Wesołych Świąt, ale już po świętach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowo i z gustem xd

    Masz fajny styl xd

    Obserwuję xd

    Pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz oczy i włosy:)
    obserwujemy?;>
    daj znać:)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the jacket and the bag!
    http://lexiluthor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń