piątek, 15 marca 2013

Smart look.

Cześć wszystkim ; )

Dziś jak obiecałam dodaję nową stylizację. Zdjęcia postanowiłam robić w domu, ponieważ za oknem niestety jeszcze mroźno i wietrznie ; ( Na dziś przygotowałam Wam outfit, który składa się z przepięknej marynareczki w miętowym kolorku ze złotymi wstawkami, białej koszuli oraz spódnicy zestawionej z wzorzystymi rajstopami. Do tego założyłam granatowy pierścień i klasyczne, czarne lakierowane szpileczki. 
Typowo, wiosenna stylizacja, idealna na wszystkie okazje ! ; ) 



 Marynarka - Reserved
Spódnica - Modo
Koszula - Stradivarius
Rajstopy- Reserved
Biżuteria - House
Szpilki - Atmosphere

32 komentarze:

  1. marynarka jest naprawdę śliczna, uwielbiam ciuchy w kolorze miętowym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Woww....you look beautiful in your outfit! Love the jacket, it is gorgeous! Thank you so much for your lovely comment and for following!!!! I’m following you back now on GFC (Obserwatorzy)
    I will be so happy if you want to follow each other on "G+" too, if you do, please let me know, so I can follow you back <3<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you soooo much! I’m following you back now on "G+" too :)
      Keep in touch, sweetie! Hope you have a wonderful sunday, and a great week full of things that makes your heart happy<3

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
    2. Ohhh thank u so much ; * Hope you have a great day and week too ; *

      xoxo ; *

      Usuń
  3. Wyglądasz ślicznie! Z chęcią pooglądam Twoje stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja twoje również ; )

      Usuń
    2. U mnie stylizacji to nie uświadczysz, jestem mało kreatywna jeśli o to chodzi... a poza tym nie umiem dobierać kolorów ;p No i mam pustą szafę xDDD Ale na makijaże jak najbardziej zapraszam ^^

      Usuń
    3. Widziałam Twoje makijaże i są nieziemskie :D

      Usuń
  4. Śliczny zestaw :) bardzo mi się podobają Twoje rajstopki i pierścionek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super marynarka! bardzo fajnie wyglądasz ;) pozdrawiamy i zapraszamy do nas na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny żakiet i biżuteria! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw i pięknie skrojona marynarka!
    Również obserwuję:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. super marynarka i biżuteria
    dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog !! świetny look !! obserwuje i zapraszam do siebie tam nowy post _ GLAMOUR

    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/glamour.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello sweety! Thanks for stopping by (: I heartly appreciate! Amazing post! And ofcourse I'm following you back via GFC and let's fan on LB now? Let me know! New post up on my blog! Stop by me soon!xx

    With love ❤
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealnie! <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń